^Powrót
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

"Studiowanie karate jest jak wspinanie się na wysoką górę. Życie również przypomina wspinaczkę. Ważne jest, żeby wytrwale próbować dotrzeć na sam szczyt. Kiedy już się go osiągnie, można wiele dostrzec i zrozumieć. Stojąc u podnóża góry, można tylko podziwiać jej szczyt." ....................................................... Wielki Mistrz Shigeru Oyama, 10 dan

MKS KOYAMA
Telefon: 501-445-554
e-mail: mks@koyama.pl

Oyama Karate

KARATE i kickboxing

Małopolski Klub Sportowy KOYAMA - OYAMA KARATE - KICKBOXING

Zimowy obóz - ZAKOPANE 2014

W dniach 9 - 15 lutego 2014 odbył się zimowy obóz MKS KOYAMA w Zakopanem. Mieszkaliśmy w Ośrodku Sportowo-Rehabilitacyjno-Szkoleniowym PALACE, w którym mieliśmy do dyspozycji salę gimnastyczną, salę treningową z matą i salkę wielofunkcyjną.

Zakopane powitało nas ponurą aurą i bez śniegu, ale już pierwszej nocy nasypało nam śniegu tak, że od razu mogliśmy pojeździć na nartach i snowboardach. Na niebo wyszło słonko i uśmiechy pojawiły się na twarzach obozowiczów.

W poniedziałek korzystaliśmy z wyciągu narciarskiego na Krzeptówkach, a we wtorek na Polanie Szymoszkowej. Po południu treningi w dwóch grupach. We wtorek wieczorem wybraliśmy się na lodowisko, gdzie można było poćwiczyć jazdę na łyżwach.

W środę zrobiliśmy sobie przerwę w jeżdżeniu po śniegu. Przed południem mieliśmy relaks w Aquaparku, a po południu zabawy. Dla każdego inne, według upodobań.

W czwartek oprócz narciarstwa i snowboardingu mieliśmy wycieczkę na Wielką Krokiew. Wyjechaliśmy wyciągiem na szczyt i mogliśmy się poczuć jak skoczkowie przed skokiem.

W piątek wykonaliśmy ostatnie zjazdy z góry na Harendzie, a wieczorem była impreza walentynkowa.

Opiekę nad uczestnikami obozu sprawowali:

- sensei Mirosław Osika 4 dan, kierownik i instruktor,

- sensei Dominik Rzepka 2 dan, instruktor narciarstwa i snowboardu,

- sensei Piotr Pawlicki 1 dan, instruktor narciarstwa,

- pani Danusia Gumola, absolwentka AWF.